19.03.2024 12:05
Перейменування вулиць. Що робити?
Продовжуємо рубрику: "Запитуєте - відповідаємо"⤵
❓Отже, чи потрібно змінювати документи після перейменування вулиць у зв'язку з декомунізацією?
☑️Відповідь – ні, документи, що посвідчують особу, міняти не потрібно.
Пояснюємо детальніше⤵
❓Якщо паспорт старого зразка (у вигляді книжечки), чи треба ставити новий штамп про реєстрацію?
✅Ні, не потрібно.
Відповідно до Закону України відомості про зареєстроване місце проживання (перебування) / зняте із зареєстрованого місця проживання (перебування) особи під час здійснення органом реєстрації відповідної реєстраційної дії до документів, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України (зокрема до паспорта громадянина України), або документів, що посвідчують особу та підтверджують її спеціальний статус,✔️ не вносяться.
❓Чи треба міняти виписку про реєстрацію, якщо паспорт у вигляді ІD-картки?
✅Документом, що підтверджує відомості про місце проживання (перебування) особи або інформацію про відсутність таких відомостей на дату та час його формування, є витяг із реєстру територіальної громади.
✅Для отримання витягу особа може звернутися як до органу реєстрації або центру надання адміністративних послуг, так і згенерувати його через 📲застосунок «Дія», після проходження електронної ідентифікації та автентифікації.
🔹Витяги з реєстру територіальної громади, отримані в електронній або паперовій формі, мають однакову юридичну силу.
Поділитись
Дізнайтеся також
24/09/2024
ОПАЛЮВАЛЬНИЙ СЕЗОН 2024-2025: У ПЕНСІЙНОМУ ФОНДІ ГОТУЮТЬСЯ ДО АВТОМАТИЗОВАНОГО ПЕРЕРАХУНКУ СУБСИДІЙ
06/08/2024
Щодо мультимедійної платформи ,,UNITED 24”
Усі новини